понедельник, 2 ноября 2015 г.

Вінілові пластинки


Так сталось, що я (за освітою металург) почала працювати аніматором на дитячих святах (дякуючи найкращому Vitaliy Nemets).
Спочатку це була просто робота, на яку треба було ходити, готуватися і від якої дуже втомлювалась. Потім я відчула весь смак роботи аніматором і тепер вже не уявляю свого життя без свята та ЗАБАВИ.
Але...як і всякий "сапожник без сапог" я не організувала ні одного свята для своєї сім'ї. В останній час цей факт прям почав з'їдати мій мозок (а без мозку працювати можливо, але як?). А тут ще і день народження мого коханного мужчини та найкращого Вітальки в один день!
Ну що ж ...як і багато українців, я почала придумувати меню та кого запросити у гості. Постійно думаючи про організацію, я почала розуміти, що свято буде саме "обєкновєнное", а якщо свято звичайне, то це вже не свято, а просто "посєдєлки".
І ось тут (за три дня до свята) прийшла ідея зробити вечірку -сюрприз у стилі "Стилляги".

Отже, коротко про те, що в мене вийшло (до речі це мій перший досвід в організації чогось подібного).

Спочатку підговорила усіх друзів.
Перед самим святом у них раптом з'являлися якісь невідкладні справи, тому вони не могли навіть вийти на прогулянку.

Потім я дала усім доручення, що необхідно зробити, доки нас не буде. І я дійсно була дуже вражена тим, як круто у них все вийшло за такий короткий час. \
Вони прикрасили кімнату,
зробили крутезний тортик і прийшли такі гарнючі, що для мене самої це було сюрпризом!

Що хочу сказати, сюрприз вдався! Коханий був здивований і щасливий :) А більшого нам і не треба.

P.S. Ражду усім не витрачати купу грошей на їдло, а краще зробити щось незвичайне для вас та ваших друзів.
До речі, вечірка мені обійшлась дуже приємно (десь 200 грн.). Накрити стіл коштує значно більше.

Дякую неперевершеній Ані за українську. Обіцяю, я вивчу рідну мову! :)




Комментариев нет:

Отправить комментарий